SKLADOM: IPE lam parkety 14x60/65x350/400/450/500mm IPE je jedným z najpopulárnejších exotických tvrdých druhov dreva, ktorý pochádza zo Strednej a Južnej Ameriky, Malých Antíl a niektorých častí Floridy. Botanický názov dreviny IPE...
viacVšeobecno obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky (ďalej VOP)
Článok I.
Vymedzenie pojmov
-
Prevádzkovateľom www.stillwood.sk a predávajúcim je Stillwood, s.r.o., so sídlom Veterná 19, Trnava 91701
-
Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných je spoločnosť Stillwood, s.r.o., so sídlom Veterná 19, Trnava 91701.
-
Kupujúcim je konečný spotrebiteľ, veľkoobchodný partner, IČO spotrebitelia platca alebo neplatca DPH. Všetky objednávky zaslané emailom, telefonicky alebo iným vhodným spôsobom sa riadia týmito VOP. Kupujúci vyhlasuje že sa z uvedenými VOP oboznámli vopred, porozumel a ich akceptuje v plnej miere.
-
Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach.
-
Objednávka vzniká zaslaním objednávky emailom a následným zaslaním potvrdenia objednávky alebo zaslania zálohovej faktúry - predfaktúry k celkovej alebo čiastočnej úhrade resp. podľa dohody.
Showroom: Račianska 90, Bratislava 83102 (OC Lightpark, na 2.NP)
Adresa skladu: Viničnianska cesta 11, 902 01 Pezinok , tel. číslo +421948896526
48°17'12.4"N 17°17'09.6"E
48.286766, 17.285994
https://goo.gl/maps/29sUrau8TJVe299c8
Fakturačné údaje predávajúceho:
Stillwood, s.r.o.
Veterná 6554/19
91701 Trnava
Slovensko
IČO: 48146765
DIČ: 2120071063
IČ DPH: SK2120071063
Okr. súd Trnava, odd. Sro, Vložka číslo: 35873/T
Slovenská sporiteľna, a. s.: 5071045137/0900
IBAN / SWIFT: SK98 0900 0000 0050 7104 5137 / GIBASKBX
e-mail: stillwood@stillwood.sk
telefón: +421948630715
Článok II.
Cena
-
Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH, pokiaľ nie je uvedené inak.
Článok III.
Objednávka
-
Podmienkou platnosti objednávky je zaslanie objednávky emailom zo špecifikáciou tovaru a jeho množstva a jeho potvrdením predávajúcim zaslaním zálohovej faktúry – predfaktúry, alebo zaslaním potvrdenia objednávky emailom.
-
Predávajúci nie je zodpovedný za omeškanie dodávky a za škodu, ktorá bude spôsobená dôsledkom toho, že Kupujúci nezadal všetky požadované údaje alebo vyplnil objednávku chybne alebo nedostatočne.
-
Spracovaná a prijatá objednávka emailom je návrhom Kúpnej zmluvy a je záväzná.
-
Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká na základe záväzného potvrdenia elektronickej objednávky predávajúcim emailom zaslaním potvrdenia objednávky alebo zaslaním zálohovej faktúry – predfaktúry k celkovej alebo čiastočnej úhrade resp. podľa dohody. Kupujúci je povinný skontrolovať obsah potvrdenia elektronickej objednávky uvedený v e-mailovej správe Predávajúcim. V prípade zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu elektronickej objednávky potvrdenej zo strany Predávajúceho, je Kupujúci povinný o tom upovedomiť Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na e-mailovú adresu stillwood@stillwood.sk. V prípade ak potvrdenie objednávky nezodpovedá informáciám je oprávnený kupujúci odstúpiť od objednávky emailom do 24 hodín od doručenia potvrdenia objednávky. Rozdielne informácie v potvrdení objednávky v porovnaní s informáciami môžu byť spôsobené vypredaním tovaru iným kupujúcim v tom istom momente pri nákupnom procese kupujúceho, aktuálnym vypredaním tovaru, výpadkom vo výrobe, ukončenie výrobu daného tovaru alebo rozdielna dodacia lehota v dôsledku aktuálnej nedostupnosti suroviny výrobcu.
-
Za podstatnými náležitosti elektronickej objednávky sú:
5.1. Identifikácia Kupujúceho, t.j. obchodné meno alebo meno a priezvisko, sídlo/bydlisko, IČO, DIČ, kontakt (telefón a e-mailová adresa);
5.2. Špecifikácia objednávaného tovaru
5.3. Množstvo objednávaného tovaru;
5.7. Meno a priezvisko osoby oprávnenej k prevzatiu dodávaného tovaru (ak nebude tento údaj uvedený, má sa za to, že k prevzatiu dodávaného tovaru je oprávnený Kupujúci, prípadne akýkoľvek jeho zamestnanec alebo iná osoba určená Kupujúcim). -
Ak nebude objednávka obsahovať náležitosti podľa predchádzajúceho článku, je považovaná za neúplnú.
-
Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou. Kupujúci zaslaním objednávky vyhlasuje, že sa oboznámil s tymito všeobecno obchodnými podmienkami, že im porozumel a s nimi súhlasí.
-
Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
-
Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru a k jeho prebraniu.
Článok IV.
Platobné podmienky
-
Za tovar a služny je možné platiť iba vopred na zálohovú faktúru – predfaktúru.
Článok V.
Dodacie podmienky
-
Predávajúci je povinný dodať objednaný tovar podľa dohody.
-
Ak je tovar skladom je po jeho potvrdení o pripravenosti expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase alebo si ho prevezme osobne kupujúci na sklade. Kupujúci je povinný si odobrať predmet zmluvy do 30 dní od momentu jeho naskladnenia. V opačnom prípade bude kupujúcemu učtované skladné automaticky za každý začatý mesiac 20 Eur bez DPH do 100 m2 pri parketách, v prípade nad 100m2 skladné 30 Eur bez DPH/mesiac, v prípade terasových dosiek do 100 m2 je skladné 40 Eur bez DPH, väčšie množstvo po dohode, v prípade ak nesúhlasí kupujúci zo skladným je povinný si ho odobrať najneskôr do 30 dni od momentu ak je skladom.
-
Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, predávajúci o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok po dohode.
-
Kupujúci obdrží daňový doklad po dodaní tovaru emailom do 15 dní od zdaniteľného plnenia.
-
Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
-
Predávajúci v prípade záujmu a po dohode na cene prepravného realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
-
Slovenskej pošty,
-
kuriérskej spoločnosti,
-
osobný odber kupujúceho po dohode
-
vlastnou dopravou predávajúceho
-
dopravou dodávateľa/výrobcu tovaru
-
-
Kupujúci zodpovedá za škodu, ktorá vznikla Predávajúcemu a/alebo kuriérskej službe v dôsledku neúspešného dodania tovaru Kupujúcemu. Náklady opätovného dodania tovaru Kupujúcemu znáša Kupujúci.
-
Lehoty pre doručenie tovaru prostredníctvom kuriérskej služby a Slovenskej pošty sú maximálne 3 pracovné dni.
-
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny v plnej výške.
-
Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom - kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
-
Tovar dodáva Predávajúci výlučne na území Slovenskej republiky.
-
Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim.
Článok VI.
Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb
-
Jednotlivé ceny prepravy tovaru sú kalkulované dohodou podľa váhy, rozmerov a sumy objednávky tovaru.
-
Pri osobnom odbere tovaru z partnerských predajní, alebo pri doprave tovaru z partnerských predajní je kupujúci povinný v objednávke zvoliť možnosť platby na predfatkúru – platba vopred.
-
Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
-
Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítané v objednávke.
Článok VII.
Prevod vlastníckeho práva
-
Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
-
Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.
Článok VIII.
Storno objednávky
-
Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku.
-
Stornovať po uvedenej lehote nie je možné.
-
Storno poplatok na tovar, ktorý je skladom je storno poplatok 10%. Storno poplatok na objednávkový tovar – ktorý nie je skladom alebo na tovar ktorý sa vyrába podľa špecifikácie kupujúceho a ktorý nie je skladom a ktorý treba objednať je 100%. Predávajci má právo na prípadnú náhradu škody spôsobenú odstúpením od zmluvy kupujúcim. Špecifikáciou kupujúceho sa považuje hrúbka, šírka, povrchová úprava, triedenie a ďalšie. V prípade ak je tovar skladový informuje predávajúci kupujúceho osobne, ústne, emailom alebo iným spôsobom. V prípade ak predávajúci neinformuje kupujúceho, že daný tovar je skladom sa považuje za objednávkový, alebo o tovar vyrábaný podľa špecifikácie kupujúceho.
-
V prípade ak kupujúci vráti iba časť tovaru, ktorý je skladom pred zaslaním objednávky je storno poplatok 10%.
-
V prípade ak kupujúci chce vrátiť tovar, ktorý je skladom alebo označený skladový tovar je storno poplatok 10%.
Článok X.
Zodpovednosť za chyby
a) Odstrániteľné chyby. Ak ide o chybu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená a Predávajúci je povinný chybu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to nie je vzhľadom k povahe chyby neúmerné, môže Kupujúci požadovať výmenu veci alebo ak sa chyba týka len súčasti veci, výmenu súčasti. Ak nie je takýto postup možný, môže predávajúci poskytnúť primeranú zľavu z ceny veci.
b) Neodstrániteľné chyby. Ak ide o chybu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby vec mohla byť riadne užívaná ako vec bez chyby, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť.
Článok XI.
Práva a povinnosti zmluvných strán
-
Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
-
Kupujúci je povinný:
-
prevziať objednaný tovar,
-
zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
-
prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
-
-
Predávajúci je povinný:
-
dodať zákazníkovi tovar v uvádzanej kvalite v popise tovaru, množstve a v dohodnutej cene,
-
spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar alebo iné.
-
Článok XII.
Reklamačné a záručné podmienky
-
Záručná lehota na tovar je 24 mesiacov pre konečných spotrebiteľov od nákupu tovaru a 12 mesiacov pre IČO. Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná. Pri neoprávnenej reklamácii je Kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na chyby/špecifiká tovaru, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
-
Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
-
nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu a záručného listu, príslušenstva alebo inej dokumentácie k tovaru,
-
neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
-
uplynutím záručnej doby tovaru,
-
mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim
-
používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
-
neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
-
poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami, návodom alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
-
poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami
-
poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
-
zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, kuriérskej firmy je kupujúci si skontrolovať, či zásielka nie je poškodená. V prípade veľkého poškodenia obalu doporučujeme zásielku neprevziať a informovať nás o tom e-mailom. Na už prijaté zásielky reklamácie nepríjmame.
Nezodopovedáme za:
-
Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou alebo kuriérskou firmou
-
Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou kupujúceho
-
Za poškodenie zásielky zavinené poštou alebo kuriérskou firmou
-
Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) alebo v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvádateľných prekážok.
-
Oneskorené dodanie v dôsledku prírodných katastróf a zásahu vyššej moci.
Článok XIII.
Ochrana osobných údajov
-
Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
-
Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
-
Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo a e-mailová adresa. V prípade objednávky na firmu (živnostník, s.r.o. alebo a.s.) aj: názov firmy, IČO, DIČ a IČ DPH (IČ DPH iba v prípade platcu DPH).
-
Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
-
Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici.
-
Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.
-
Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely.
-
Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope s registráciou vo vernostnom programe súhlasil so zhromažďovaním získaných osobných údajov vrátane informácií o objednávkach za účelom poskytovania zliav.
-
Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať vo vernostnom programe.
Článok XIV.
Náhrada škody pri neprevzatí tovaru
-
Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.
-
Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
-
Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.
Článok XV.
Záverečné ustanovenia
-
Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
-
Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
-
Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
-
Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií na korešpondenčnej adrese spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim.
-
Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
-
Uzavretím Kúpnej zmluvy Kupujúci súhlasí s týmito obchodnými podmienkami a prehlasuje, že mal možnosť sa s týmito obchodnými podmienkami zoznámiť pred uzavretím Kúpnej zmluvy.
-
Obchodné podmienky sú Kupujúcemu k dispozícii v slovenskom jazyku a sú Kupujúcemu sprístupnené on-line na webovej adrese www.stillwood.sk a Kupujúcemu je tak umožnené si obchodné podmienky archivovať a reprodukovať.
-
Kupujúci berie na vedomie, že Kúpna zmluva uzavretá s Kupujúcim je po svojom uzavretí Predávajúcim archivovaná. Týmto nie sú dotknuté príslušné ustanovenia ochrany osobných údajov článku VIII týchto obchodných podmienok.
-
Kúpna zmluva je uzavretá v slovenskom jazyku a ak tomu nebránia okolnosti na strane Predávajúceho či Kupujúceho, je možné Kúpnu zmluvu uzavrieť tiež v inom jazyku. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzavretiu Kúpnej zmluvy a akceptácii týchto obchodných podmienok sú zrejmé z priebehu nákupu v Internetovom obchode.
-
Kúpna zmluva je Kupujúcemu prístupná elektronicky vo forme, ktorá umožňuje jej archiváciu a prípadnú reprodukciu.
-
Náš portál si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (hackerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.
-
Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1.2.2017.
V Trnave 1.2.2017
Ing. Martin Mikle
konateľ spoločnosti
Záručný list, návod na údržbu a reklamačné podmienky na drevené vrstvené a masívne parkety DUB, Jaseň
Návod na užívanie a údržbu drevenej olejovanej podlahy
Drevo je prírodný produkt, čím je prirodzené, že v priebehu životnosti mení farbu a dochádza rozmerovým zmenám a pod. Je to charakteristická vlastnosť tohto materiálu, a preto tieto zmeny nemožno považovať za zníženie kvality. Drevenú podlahu chráňte čistiacimi zónami pred vstupom do budovy v ktorej je položená drevená podlaha, pred vstupom do miestnosti a pri vstupe v miestnosti s drevenou podlahou, ktoré zachytia drobné nečistoty. Na nohy stoličiek, stolov a ostatného nábytku si zaobstarajte plstené, dostatočne klzké podložky, aby ste zamedzili poškriabaniu podlahy. Kancelárske stoličky a stoly vybavte zmäkčenými kolieskami. Na miestach, ktoré sú vystavené zvýšenej námahe, podlahu prikryte vhodnými ochrannými podložkami. Podlahu chráňte pred pieskom a rôznymi nečistotami, ktoré na drevené parkety pôsobia ako brusný papier. Nepoužívajte abrazívne čistiace prostriedky, politúry, čistenie horúcou parou ani parné čistiace prístroje.
Odporúčané čistenie, údržba a starostlivosť o drevenú podlahu
Drevenú (ďalej len podlahu) podlahu pravidelne čistite vysávačom (použite nástavec s kefou) alebo zmetákom. Lakovanú podlahu odporúčam čistiť pravidelne prípravkom Synteko superclean, alebo Dr. Schutz alebo iné, po montáži odporúčame aplikovať aplikovať vhodný ochranný náter-film Dr. Schutz Mat alebo lesk na parkety, alebo Synteko New shine a olejovanú podlahu odporúčame čistiť mydlovým prípravkom soap Synteko a pravidelný ca 1x mesačne podľa opotrebenia refresh - údržbu prípravkom napr. Synteko alebo WOCA Refresher a preolejovať tvrdým voskovým olejom Synteko alebo OSMO podľa intenzity opotrebenia. Presný návod na údržbu a popis ďalších produktov si prosím žiadajte od Vášho dodávateľa čistiacej chémie.Pre viac namáhané alebo komerčné priestory je typická nižšia životnosť dodanej povchovej úpravy v porovnaní s bežným bytovým priestorom. Preto pre komerčné priestory, hotely, prevádzky je potrebná vyššia frekvencia údržby.
Klimatické a technické podmienky
-
Je potrebné zabrániť akémukoľvek vonkajšiemu-stavenému dlhodobému vplyvu vlhkosti/vody na parketovú podlahu z dôvodu stavebných chýb alebo "zlýnajúcej vlhkosti" alebo zabudovanej vlhkosti v dôsledku chýb konštrukcie podložia stavby, ako napr. netesnosť okien, nedostatočná izolácia podkladu, únik vody zo systému kúrenia, vplyv vysokej vlhkosti ovzdušia a pod.
-
Optimálna vlhkosť ovzdušia pre parketovú podlahu je 50 – 60 % pri teplote 18 – 26 °C. Zmenou vlhkosti dochádza k rozmerových a objemovým zmenám parkiet, ktoré je prirodzené. Pri nižšej vlhkosti ovzdušia vzniká pravdepodobnosť rozmerových zmien a to buď vytvorenie špár (zosychanie parkiet – predovšetkým vo vykurovacom období). Odporúčame preto použiť vo vykurovacom období zvlhčovače vzduchu, prípadne bytové fontány a pri vyššej vlhkosti ovzdušia ako je 65 % vzniká pravdepodobnosť napúčania parkiet (vydutie parketovej podlahy). Pre tento prípad odporúčame elektrické odvlhčovače vzduchu. Pozn.: Odporúčaná vlhkosť ovzdušia priaznivo pôsobí i pre zdravie človeka.
|
Typ podlahy |
Záruka na materiál pre IČO |
A |
drevené parkety |
12 mesiacov |
Záruka na parketovú podlahu sa nevzťahuje pre prípady:
Nedodržanie návodu na užívanie podlahy. Dlhodobý vplyv vody alebo vlhkosti z dôvodu stavebných chýb, porušenej alebo chýbajúcej hydroizolácie, alebo z dôvodu vzniku vlhkosti alebo vody napr. prasknutia teplovodného kúrenia, radiátorových trubiek, vytečenie vody alebo pôsobením mokrých predmetov alebo mimoriadneho mechanického zaťaženia alebo použitia v priestoroch do ktorých nie sú vhodné. Drevené masívne podlahy nie sú určené do priestorov nevykurované priestory, výrobné haly a exteriérové prostredie. Pri drevených podlahovinách, keďže sa jedná o prírodný materiál nie je možné zaručiť pri každej lamele, dokonalú zhodu medzi lamelami a zhodnosť s vystavenou vzorkou v stojanoch, vzorkách, fotkách dodávateľa alebo u výrobcu na www. stránkach.
Triedenie Natur obsahuje menšie rozdiely v kresbe a farebnosti lamiel, zdravé menšie uzle, neobsahuje tmelené tmelené uzle, bel, praskliny tmelené. Avantgard, standard obsahuje – sú povolené rozdiely v kresbe a farebnosti lamiel, zdravé uzle, tmelené uzle, bel, zábehy bele bez obmedzenia.V každej jednej dodávke/objednávke tovaru môže byť do 5% lamiel, ktoré sa nezhodujú s uvedením triedením, poprípade vykazujú estetické vady, povrchové vady, stopy po červotočoch (nie červotoče) a ďalšie vady ktoré nebránia použitiu podlahy. Uvedené vady, resp. nezhodnosť s objednaním triedením sa považuje za dôvod na zamietnutie reklamácie.
Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie vzniknuté tvrdými alebo ostrými predmetmi, podpätkami, škrabancami od domácich zvierat a nábytkom bez použitia ochranných filcových podložie, ktoré je potrebné podlepiť pod všetky stoličky, stoly, sedačky a nábytok. Záruka sa nevzťahuje na zmena farebnosti drevenej podlahy postupom prirodzením stárnutím podlahy a pôsobením slnečného žiarenia.
Reklamačné podmienky
Predajca si vyhradzuje v prípade reklamácie skontrolovať stav podlahy pred montážou a vyžiadať si preberací protokol od kupujúceho pred odovzdaním pokladu na montáž alebo skontrolovať stav položenej podlahy, klimatické podmienky priestoru v ktorých sú položené podlahy. Nárok reklamovať tovar je iba na základe dokladu o kúpe tohto tovaru v rámci záručnej lehoty 2 roky. Pre podanie reklamácie je potrebný minimálne jeden štítok/obal z tovaru pre identifikovanie v procese výroby. Vedľajšie a ďalšie náklady, penále, pokuty spojené pre oneskorené dodanie tovaru, alebo oneskorené umožnenie používania podlahy alebo z dôvodu reklamácie tovaru a čakania na dodanie nového náhradného uznaného za tovar oprávnení na reklamáciu, neuznávame v žiadnej miere. Kupujúci je povinný si pred montážou skontrolovať zakúpený tovar, či je tovar dodaný v poriadku v objednanom množstve a kvalite. Následnou montážou kupujúci akceptuje kvalitu dodaného tovaru. V prípade ak nespĺňa kvalitatívne parametre alebo obsahuje iné chyby je povinný kupujúci tovar reklamovať a uvedený tovar neinštalovať – v prípade ak kupujúci chybný tovar inštaluje nie je možné ho následne reklamovať ako vadný, keďže je povinný si ho skontrolovať pred montážou. V tomto prípade nebude uznaná reklamácia.
Proces posudzovania reklamácie:
V prípade reklamácie drevených parkiet sa chyby, vady posudzujú z pohľadu očí min. 160 cm a zároveň nie oproti dopadajúcemu svetlu alebo slnečnému žiareniu. Dodávateľ sa zaväzuje prípadné uznané reklamácie odstrániť do 30 dní od nahlásenia reklamácie písomnou/emailom formou s podrobným popisom zistených vád a spracovanou fotodokumentáciou.
Záruka začína plynúť dodaním tovaru. Predajca si vyhradzuje v situáciach ak z kapacittných alebo iných dôvodov nie je možné odstrániť,/vybaviť alebo iným spôsobom riešiť reklamáciu do 30 dní, predĺžuje sa lehota na 60-90 dní.
Stillwood, s.r.o., Veterná 6654/19, Trnava 91701, Slovenská republika, +421 948 630 715, email: stillwood@stillwood.sk, www.stillwood.sk
V Trnave 1.2.2017
Ing. Martin Mikle
konateľ spoločnosti